Schrijf je nu in voor onze gratis nieuwsbrief!

Of wijzig je gegevens indien je reeds bent ingeschreven.
Inside 

Inside heeft als roeping te antwoorden op de vragen van managers en KMO’s over de impact van het internet op hun business. Met een lezerspubliek dat voor 72% bestaat uit kaderleden en bedienden en voor 26% uit zelfstandigen, concentreert Inside zich op de vragen van de e-business zonder daarom de praktische en concrete aspecten van een digitale strategie uit het oog te verliezen. Kortom, deze titel gaat tot de essentie van het Belgische net. Sinds 1996 is Inside Internet het eerste tijdschrift dat volledig gewijd is aan het net der netwerken. Elke maand geeft de redactie een analyse van de kernzaken en antcipeert op de trends, ontleedt ze en geeft er een uitgediepte analyse van. Marktstudies, case-analyses, praktische dossiers, interviews en Belgische analyses staan systematisch op de agenda om de lezer een algemene visie te geven op het behandelde onderwerp.

Redactioneel Concept

Met meer dan 40.000 lezers elke maand is Inside Internet het belangrijkste business to businessmagazine voor Internetprofessionals. Inside Internet analyseert de Belgische
en internationale neteconomie via artikels, dossiers en interviews (e-business, e-finance, e-commerce…).

• Inside Internet vertelt managers welke impact het internet heeft op hun onderneming
• Brengt bedrijfsleiders op de hoogte van de evoluties in de e-economy
• Helpt managers bij de ontwikkeling van hun internetprojecten
• 72% kaderleden en bedienden, 26% zelfstandigen
• Gelezen door Internet-professionals
• Een jong en dynamisch lezerspubliek: 71% is jonger dan 40 jaar
• Gelezen door actieve decisionmakers